Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Denna vecka borde ha en helgdag mer

Av Milla - 18 februari 2011 23:34

Den här helgen känns som om den är för kort. Skulle behöva ha minst 1 dag till. Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med det jag måste. Men det löser sig nog, för det mesta brukar det ju göra det. Det kanske inte alltid blir till det bästa, men men. ( Vad är en bal på slottet?)

Imorgon bär det först av att lämna barnen hos farmor sedan till hallen för att hämta klot för att först rulla bilen ( men inte köra själv, bara rulla med) till Lidingö för serie match, sedan packa in ALLT i bilen igen för att rulla mot Gotlandsfärjan för att ta sig an Stånga på söndagen. Sedan blir det några timmar på ön, förhoppningsvis men en träff av M;P;S;E;A;J och E för att sedan rulla på färjan igen för hemfärd. Samtidigt har jag en tenta att göra klart, den ska vara inskickad tills tisdag morgon. Jo, jag har börjat men jag är inte klar. Lekte med tanken på att ta med datorn för att försöka skriva lite, men jag vet hur det blir. Jag har gjort resor med laget förut och det kommer att bli många glada skratt och trevligt sällskap, så dåkommer jag inte att kunna plugga ändå,så datorn får så snällt vara hemma.Men jag kommer att ta med mig penna och mina anteckningar och försöka skriva lite för hand och kanske kanske har jag bara att skriva rent det på söndag. Jag har ichför sig måndag på mig med. Så det kanske går vägen. Men det där med att man ska vila på helgen existerar inte, inte denna helg åtminnstonde. Men det är kul att bowla. Just nu är det det iallafall. Vi får se efter helgen ;)

Nu ska jag ta och ladda upp inför imorgon. Kan det vara med att packa? Kanske eller så går jag och lägger mig och packar imorgon.........

Så får det bli sova nu, packa imorgon.

Hej på er för idag.

 
 
"B"

"B"

18 februari 2011 23:46

Full fart där borta :)
Hoppas du får en trevlig helg.

Kramisar vännen.

http://www.brizen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

~Anki

20 februari 2011 19:46

oj fullt upp denna helg ser jag...hoppas matcherna gått bra =)

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 september 2013 22:46

Just nu vet jag varken ut eller in. Ska det lösa sig? Kommer det att bli annorlunda? Hur kommer känslan att bli? Finns många frågor och antagligen flera svar än vad det finns frågor. Det är ju inte bara en sak frågorna gäller utan det är många. På fl...

Av Milla - 26 juni 2013 19:03

Då var äntligen mina 3 år på Högskolan över. Idag kom svaret på den sista tentan, skolpolitik och det blev G. Det har varit många tårar, mycket med skratt, en hel del frustration och många timmar med studentlitteratur. Men nu är den tiden ett minne b...

Av Milla - 28 maj 2013 21:11

Idag var det näst sista tisdagen på högskolan. Känns helt underbart samtidigt som det känns lite tråkigt. Alltså blandade känslor som snurrar i min kropp. Jag kommer absolut inte sakan alla läxor, böcker och tentor, men jag kommer att sakna många av ...

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att f...

Av Milla - 16 mars 2013 22:04

Just nu är jag inne i en tuff period. Efter snart 3 år på distans på högskolan, håller jag på med C-uppsatsen. Vi fick välja på att skriva den själva eller skriva den 2 och 2. Jag och en kurskamrat valde att skriva den tillsammans. Vi tyckte att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards