Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Milla - 23 maj 2010 13:31

På förmiddagen tog jag bilen till Hässelbystrand och plockade rabarber hos några bekanta, sen hem och kokade rabarber saft (inte riktigt klar ännu, men den ska stå och dra en bra stund), sen bakade jag en rabarberpaj och sen till lunch blir det makaronipudding. Tycker att jag har varit väldigt effektiv än så länge på dagen och det är många timmar kvar av den. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men någor blir det och sen ska jag faktiskt läsa lite i min nya bok.Mari Ljungsteds nya. Har läst alla hennes böcker och jag rekomenderar dom varmt.


Linn har en kompis här så hon är sysselsatt några timmar till.Mathias tar en liten vilaoch Jocke kollar på tv, hans planer för dagen grusades helt nu när det regnar. men men.


Imorgon tar jag nog med mig lite rabarberpaj till jobbet och bjuder på. Vet inte om jag ska ställa det i personalrummeteller på våran avd, det blir nog våran så kan man ju säga åt de andra att det finns. Annars finns ju risken att man blir utan och det skulle ju inte va så kul.


Jag ska nog försöka ut och jogga en sväng idag, men då måste det först sluta åska. Jag måste komma igånglite innan jag skaspringa vårruset, dtärlätt att skjuta det tills imorgon och när morgondagen kommer skjuter man på det igen osv.


Nu ska jag kolla puddingen i ugnen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards