Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Milla - 19 maj 2010 22:31

Började jobba på min vanliga avd idag.Men på eftermiddagen fick jag gå över till en annan. Det var trevligt. Kändes helt ok. Det var 2 som var sjuka där. Kl:14 komen tjej och visade träskor i personalrummet. Det bara vimlade av folk där. Hittade ett par som jag gillade och köpte. Så om 3 v blir man med träskor igen. Jag har nog inte ägtett par träskor sen jag typ gick i klass 6, det varintei går vill jag lova. Men domvar snygga och sköna tycker jag iallafall. Jag och Å.J köpte exakt likadana,så var 2 som gillade dom.

Efter jobbet åkte jag och hämtade barnen, sen bar det iväg till hallen och lilla KM. Dom var superduktiga dom som var med. En av spelarna skrällde lite och tog en finfin andra plats. Inte så att hon inte kan spela,men jag tror inte att hon trodde själv att hon skulle komma så bra. Men hon har att brås på från båda föräldrarna. Stort grattis J.

I morgonså ska jag spela final i Åkeshovscupen. Ska bli kul att se hur det kommer att gå. Vi är några som ska spela så det kommer antagligen att ta tid.

Hade jag varit hemmahade vi väl haft familje fejd. Det är ju Sverige - Danmark i hockey VM och där är vi inte riktigt på samma sida, maken och jag. Men vi får väl se hur det går.Jag kanske hinner hem innan matchen är slut.

Nu är det dags för en dusch och sen ner i sängen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards