Direktlänk till inlägg 12 september 2010

Så var helgen förbi

Av Milla - 12 september 2010 23:11

Imorgon är det måndag igen. Helgen vad har den fört med sig då?

Ja lördag morgon, packa in barnen i bilen för att åka till farmor som skulle vara barnvakt för andra helgen i rad. Både jag och Jocke hade bowling. Jag hade hemma match mot ett nytt lag och Jocke dubbel borta. Vi spelade mot Team Vasa från Avesta. Dom ramlade ur elitserien till den här säsongen. Det var lite nervöst fast peppande samtidigt. Alltid kul att möta nya lag. L skulle komma och titta och det gjorde hon. Det var trevligt. Vi lyckades vinna. Vi lågunder efter första med 1-4, men vi vände och vann med 13-7. Så himla skönt.

Sen blev det snabb samling för att sedan åkatill Mälarn och kolla på Åkeshov.Dom vann båda sina matcher. Grattis till dom med.

Sen till farmor och barnen. Där blidde det lite middag.


Söndagen har gått åt att plugga, plugga och plugga. Men nu är den första av 2 läxor fixad. Har bara boken kvar. Men den är lättare att skriva om.

Tycker själv att jag har varit riktigt duktig idag. jag hoppas att jag kommer in i det lite bättre snart för det är mycket.


Sen har jag hunnit med att spela vänd tia, finns i sjön och städat. Så jag har inte legat på latsidan iallafall.

Imorgon är det det sista som ska göras för skolan på tisdag. Men innan det så är det simskola. Känns som om det är mycket just nu.

På tisdag ska T kolla på min bil. har fått hål på avgasröret, låter som en raggarbil. jag hoppas att det är lätt att fixa.

på onsdag är det föräldramöte,så då blir man kvar hela dagen efter jobbet.

Passa på att planera lite.

Nej, nu är det dags att krypa ner i sängen för att orka med morgondagen.


 
 
Ingen bild

Linda

15 september 2010 13:43

Tack dom orden värmer. Så spännande och roligt att titta när du spelar. Du är jätte duktig och du vet att jag är stolt över dig M. Kommer gärna fler gånger och tittar. KRAMAR

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 september 2013 22:46

Just nu vet jag varken ut eller in. Ska det lösa sig? Kommer det att bli annorlunda? Hur kommer känslan att bli? Finns många frågor och antagligen flera svar än vad det finns frågor. Det är ju inte bara en sak frågorna gäller utan det är många. På fl...

Av Milla - 26 juni 2013 19:03

Då var äntligen mina 3 år på Högskolan över. Idag kom svaret på den sista tentan, skolpolitik och det blev G. Det har varit många tårar, mycket med skratt, en hel del frustration och många timmar med studentlitteratur. Men nu är den tiden ett minne b...

Av Milla - 28 maj 2013 21:11

Idag var det näst sista tisdagen på högskolan. Känns helt underbart samtidigt som det känns lite tråkigt. Alltså blandade känslor som snurrar i min kropp. Jag kommer absolut inte sakan alla läxor, böcker och tentor, men jag kommer att sakna många av ...

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att f...

Av Milla - 16 mars 2013 22:04

Just nu är jag inne i en tuff period. Efter snart 3 år på distans på högskolan, håller jag på med C-uppsatsen. Vi fick välja på att skriva den själva eller skriva den 2 och 2. Jag och en kurskamrat valde att skriva den tillsammans. Vi tyckte att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards