Alla inlägg den 7 september 2010

Av Milla - 7 september 2010 22:19

Jag har kommit igång med skolan, men har jag gett mig in på något som kommer att suga musten ur mig? Jag vet inte om jag har tagit mig vatten över huvudet med det här med studierna. Jag trodde att om man pluggade på distans. Jag trodde att det gick i ett ganska lagom tempo, men jag har fått allt om bakfoten. Tydligen. Det är tjoff,tjoff och tjoff. pang på bara, full fart från start. ca 500 sidor att läsa + skriva logg och diskusionsfrågor på webben.

Det är ju inte direkt lugn takt. Men jag SKA greja det. jag tänker inte hoppa av.


Imorgon är det arbete igen och jag ser inte fram emot det så där jätte mycket. Jag hoppas det går bra men jag har D dag imorgon och det kan vara tufft, men det kan även gå bra. Man vet aldrig så noga. Men jag ska inte måla fan på väggen. Sen är det Juniorträning. Jag tänkte att jag skulle försöka träna innan dom. J jobbar kväll så jag kaninte stanna kvar och träna då. Men jag kommer att komma ifrån jobbet lite tidigare imorgon eftersom det är AP träff, men jag behöver inte gå. jag jobbar ju inte heltid nu så dom vill inte att jag får för många timmars övertid så jag behöver inte gå på alla så jag slipper imorgon. Tjoho!


jag ska snart ta och krypa ner i sängen. Är trött. Imorgon hoppas jag att mina böcker som är beställda kommer. Skulle behöva den ena imorgon så att jag kan börja plugga. Våran mentor tyckte att vi skulle börja med den innan vi läser romanen. Den har jag börjat läsa men jag får väl spara den lite, den verkar lättläst.

Nu ska jag börja min vandring till sängen för en god natts sömn.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards