Alla inlägg den 1 september 2010

Av Milla - 1 september 2010 22:49

Länge sedan jag skrev något här. Har inte haft direkt lust men sen har det även varit mycket.

I lördags var vi på bröllop. Det var 2 nära vänner som gifte sig. Jocke hade den stora äran att vara toast master. Han skötte det med BRAVUR. Mamma var här och var barnvakt. Men hon var med till kyrkan och tittade. Dom var väldigt fina, brudparet. Grattis P och C.


Sen har jag börjat plugga. Ja ni läste rätt. Jag har inget läshuvud,men vad gör man inte för att höja lönen? Det kommer ju att ta ettag att bli klar. 3 år närmare bestämt om jag klarar av hela utbildningen

Jag kommer bara att gå 1 dag i veckan, men den här vecka hade vi 3 skoldagar.Introduktions vecka. Det var mycket som skulle in i min lilla skalle + att man skulle sitta still och lyssna, skriva, ta in fakta mm mm mm.

Nu har jag 2 böcker (häften) som jag ska skriva om tills på tisdag.

Då väntar nästa läxa somska tasitu med. Då vet jag att det är typ 450 sidor att läsa och skriva om och diskutera om. Det kommer nog att ta ettag att komma in i det och få ett upplägg och rutin. Men jag ska klara det.


På lördag drar ligan igång igen. Då ska vimöta Ankaret hemma. jag hoppas på vinst,men detkommer inte att vara lätt. Vi måste göra bra ifrån oss. Menjag hoppas att det går vägen. Är vi taggade och spelar som vi kan ska det nog gå vägen. Jag är glad att det inte är jag som ska ta ut laget just nu. Det kan inte vara lätt. Skulle vilja kunna träna 1 gång till denna vecka, men jag kommer nog inte att kunna det. Ev på fredag då.


imorgon ska jag tillbaka till jobbet. Det ska bli riktigt kul. Jag har sett fram emot att träffa alla barnen igen. Jag vet att det har varit några tuffa dagar på jobbet. Men jag hoppas att jag kan komma dit med lite nya krafter imorgon.


Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer men jag vet att jag ska krypa ner i sängen och försöka sova lite.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards