Alla inlägg den 24 april 2010

Av Milla - 24 april 2010 22:47

Imorgon spelar Hovet sista kvalmatchen för att ta sig upp till allsvenskan. Dom vann ju förra helgen, men då missade jag kvalet, det gick samtidigt som jag satt hos frisören. Men det var det värt. Jag trivs super med min nya frisyr :)

Jag hoppas verkligen att dom lyckas kvala sig upp iår. Jag vet inte om jag kommer att ha någon röst kvar imorgon, men det kan det vara värt om dom går upp.

Det skulle ju vara en fin bröllops present. Tänk va tiden går fort. Imorgon är det ett år sedan vi gifte oss, det känns inte som om det var så länge sedan.


Idag har jag varit till min svägerska och hämtat hennes nagelgrejer. Så nu ikväll har jag fixat mina naglar. Det gick ganska bra. Är inte helt nöjd, men det var ju första gången jag provade. Det är ju lättare att göra på någon annan. Vänsterhander ser bättre ut än högerhanden, men kan det bero på att jag är högerhänt eller?

Men jag har inte givit upp. det duger för mig. Har ju en som jag ska göra på snart. S är min försöks kanin.


Nu ska jag ladda för morgondagen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards