Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Milla - 5 mars 2009 22:51

Idag har jag varit och beställt inbjudningskort. Har vi tur får vi dom till helgen och kan posta dom, sen har jag varie och beställt ring. Jag ska göra om 2 ringar. Den ena har varit min mormors ring som jag fick förut och den andra var min farmors vigselring. Men fan va dom kan ta betalt för att göra om dom. Ändå hade jag med mig ett armband som dom ska ta guld utav.


I morgon kommer min en arbetskamrat att få sig ett gott skratt när jag berättar svaret på en fråga hon ställde till mig idag. Undra om jag ska ta med kameran och ta en bild ;)

Imorgon ska vi försöka hitta en klänning till Linn för bröllopet. Jocke var och handlade kläder igår. Dom var jättefina. Men det var inte snyggt med t-shirt under :)



Av Milla - 5 mars 2009 07:05

Mötet igår kväll gav väl inte så mycket ny information. Men lite mer fick man ju veta. Både Jan och Anders var med på mötet och sen var vi andra 5 st. Dom berättade att papperna ligger hos skolverket men ska vara inne vid länsrätten senast mån. Nu finns det en handläggare på länsrätten som har blivit tilldelad ärendet. Ärendet kommer att prioriteras, men kommer det in ett mål som är viktigare så måste dom ta det först, men dom ska försöka att vara klara till den 31/3. Jag hoppas att det går. Dom vill inte att det ska stå tom här nästa år, det är det STORA målet för kommun. Det känns bra tycker jag. Sen hoppas dom fortfarande på att det ska bli RW. A och J fattar inte varför dom har fått avslag, det är så löjliga orasker. Sen ska dom försöka, att om det inte blir någon skola här nästa år att barna på dagis här ska få gå på samma ställe så att man inte splittrar den lilla gruppen. I den mån det går. Vi ska träffas om 2 veckor och ha ett nytt möte, då trodde A och J att dom visste lite mera.


Hann åka ner på juniorträningen ett litet tag.

Idag ska Jocke spela korpen, men det var kl:18 så jag hoppas att han kommer hem snabbt.


Efter jobbet ska jag åka och fixa med inbjudningskorten och min ring. Nu är planeringarna i full gång. Det har hänt mycket på 2 dagar. Vi har fått stryka några gäster till middagen, det rann iväg i kostnader ändå. Men jag hoppas att det inte blir nå sura miner utan att folk förstår.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards