Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

Hmmmm.....

Av Milla - 5 mars 2009 07:05

Mötet igår kväll gav väl inte så mycket ny information. Men lite mer fick man ju veta. Både Jan och Anders var med på mötet och sen var vi andra 5 st. Dom berättade att papperna ligger hos skolverket men ska vara inne vid länsrätten senast mån. Nu finns det en handläggare på länsrätten som har blivit tilldelad ärendet. Ärendet kommer att prioriteras, men kommer det in ett mål som är viktigare så måste dom ta det först, men dom ska försöka att vara klara till den 31/3. Jag hoppas att det går. Dom vill inte att det ska stå tom här nästa år, det är det STORA målet för kommun. Det känns bra tycker jag. Sen hoppas dom fortfarande på att det ska bli RW. A och J fattar inte varför dom har fått avslag, det är så löjliga orasker. Sen ska dom försöka, att om det inte blir någon skola här nästa år att barna på dagis här ska få gå på samma ställe så att man inte splittrar den lilla gruppen. I den mån det går. Vi ska träffas om 2 veckor och ha ett nytt möte, då trodde A och J att dom visste lite mera.


Hann åka ner på juniorträningen ett litet tag.

Idag ska Jocke spela korpen, men det var kl:18 så jag hoppas att han kommer hem snabbt.


Efter jobbet ska jag åka och fixa med inbjudningskorten och min ring. Nu är planeringarna i full gång. Det har hänt mycket på 2 dagar. Vi har fått stryka några gäster till middagen, det rann iväg i kostnader ändå. Men jag hoppas att det inte blir nå sura miner utan att folk förstår.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 september 2013 22:46

Just nu vet jag varken ut eller in. Ska det lösa sig? Kommer det att bli annorlunda? Hur kommer känslan att bli? Finns många frågor och antagligen flera svar än vad det finns frågor. Det är ju inte bara en sak frågorna gäller utan det är många. På fl...

Av Milla - 26 juni 2013 19:03

Då var äntligen mina 3 år på Högskolan över. Idag kom svaret på den sista tentan, skolpolitik och det blev G. Det har varit många tårar, mycket med skratt, en hel del frustration och många timmar med studentlitteratur. Men nu är den tiden ett minne b...

Av Milla - 28 maj 2013 21:11

Idag var det näst sista tisdagen på högskolan. Känns helt underbart samtidigt som det känns lite tråkigt. Alltså blandade känslor som snurrar i min kropp. Jag kommer absolut inte sakan alla läxor, böcker och tentor, men jag kommer att sakna många av ...

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att f...

Av Milla - 16 mars 2013 22:04

Just nu är jag inne i en tuff period. Efter snart 3 år på distans på högskolan, håller jag på med C-uppsatsen. Vi fick välja på att skriva den själva eller skriva den 2 och 2. Jag och en kurskamrat valde att skriva den tillsammans. Vi tyckte att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards