Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

Dagen efter!!!!!!!!!

Av Milla - 17 mars 2011 17:18

Om jag var frustrerad igår och kände hat, så har känslorna inom mig blivit lite annorlunda, inte så mycket kanske. Jag känner ingen frustration längre, utan jag känner ett stort tomrum i stället. Ett tomrum som står för undran hur man kan ljuga så jävla mycket.. Den här personen eller vänta, detta monster, kan inte vara något annat, kan gå utan bestraffning, det retar mig så till den milda grad. Men om det inte kommer en bestraffning nu, så är jag säker på att den kommer att komma en vacker dag. Den dagen ska jag fira, jag ska fira med skumpan "Roger", det lovar jag. Jag antar att om den dagen kommer, kanske om något år,men jag kan vänta,så kommer jag även att skratta, skratta så mycket att jag inte kommer att veta vilket ben jag ska stå på. Det är ett sjukt monster som behöver hjälp. Jag tycker synd eller något sånt om de personerna som lever i närheten av och med denna det eller vad jag nu ska kalla den för. Fy fan, jag fattar inte. Mitt hat finns fortfarande kvar och kommer alltid att finnas kvar.

Empati, respekt är något vi lär barnen i skolan så gott som dagligen. Det är något som denna varelse inte vet vad det är eller ens har hört talas om. Kanske dags att börja om i klass 1. Så du kan vara lite verbal och stå för dina handlingar.

Nu har jag ingen lust mer att fundera på detta skämt, men det är svårt att låta bli. Men jag måste. Men som sagt var SISTA ORDET ÄR INTE SAGT ÄNNU!!!


Vissa vänner och arbetskamrater vill jag tacka för allt stöd och peppning jag har fått både igår och idag. Jag är tacksam och glad att jag har er.

Tack igen!!!

 
 
"B"

"B"

18 mars 2011 23:04

Rättvisan borde absolut vinna..
annars kommer hon snart trilla dit igen var så säker.
Hon är dömd att åter falla i sin egen grop. Så går det med lögnhalsar.

Kramisar goa fina

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 september 2013 22:46

Just nu vet jag varken ut eller in. Ska det lösa sig? Kommer det att bli annorlunda? Hur kommer känslan att bli? Finns många frågor och antagligen flera svar än vad det finns frågor. Det är ju inte bara en sak frågorna gäller utan det är många. På fl...

Av Milla - 26 juni 2013 19:03

Då var äntligen mina 3 år på Högskolan över. Idag kom svaret på den sista tentan, skolpolitik och det blev G. Det har varit många tårar, mycket med skratt, en hel del frustration och många timmar med studentlitteratur. Men nu är den tiden ett minne b...

Av Milla - 28 maj 2013 21:11

Idag var det näst sista tisdagen på högskolan. Känns helt underbart samtidigt som det känns lite tråkigt. Alltså blandade känslor som snurrar i min kropp. Jag kommer absolut inte sakan alla läxor, böcker och tentor, men jag kommer att sakna många av ...

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att f...

Av Milla - 16 mars 2013 22:04

Just nu är jag inne i en tuff period. Efter snart 3 år på distans på högskolan, håller jag på med C-uppsatsen. Vi fick välja på att skriva den själva eller skriva den 2 och 2. Jag och en kurskamrat valde att skriva den tillsammans. Vi tyckte att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards