Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Milla - 19 mars 2011 22:48

Imorse mådde jag jättebra. Åkte till hallen efter att jag varit och hämtat S. Vi kollade när herrarna spelade och dom vann stort. Sedan lite lunch. Efter det dags för spel. Jag var laddad, men det gick katastrof dåligt. Klev av efter 1 serie, sedan försökte jag peppa mina lagkamrater, trots att jag bara ville åka därifrån. Men jag härdade ut och peppade så mycket jag kunde och orkade. Men när vi hade tackat för matchen tacka jag för mig så fort jag kunde. När jag satte mig i bilen och ringde hem för att kolla vad jag skulle handla med mig så bröt jag ihoåp totalt. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Det var det värsta jag har känt på länge. Jocke frågade om jag var ledsen när jag pratade med honom, jag sa att jag inte kunde prata länge. Körde till CG, när jag kom till parkeringen försökte jag att lugna ner mig och ringde hem igen. Då gick det lite bättre. Vet inte om det var så att luften gick ur mig helt och hållet efter allt som har hänt den här vckan. Mycket med skolan, det som var i onsdags och sedan att det gick dåligt idag, kan vara en reaktion på allt. Har ju bitit ihop enhel del efter det som sas i onsdags. Vad vet jag.

Men vi vann matchen så det var ju bra. Vi vann stort med. Nu är det bara att börja om på ny kula och hoppas att det blir roligt igen. Det som var roligt idag var att jag träffade en av mina gamla elever. Jag fick en jättekram och han kände igen mig direkt. Men nu var han inte så liten längre.

Ha en bra lördag.

Av Milla - 19 mars 2011 09:18

Som 2 av mina "nya" vänner sagt/skrivit till mig. Jag ska stänga igen dörren om ilska och hatet, men som A sa, allt är så förskt. Men visst, det kommer att mattas av, men aldrig försvinna helt. Det kommer alltid att ligga inom mig.

Men idag har jag annat att tänka på. Det är dags att spela liga i bowling igen efter några helgers vila. Idag så ska vi spela mot Hellas. Jag hoppas att vi vinner.


Har försökt att gjort en liten läxa idag. Men det var inte så lätt. Jag ska rita ett inre självporträtt. Hur lätt är det? Jag har börjat, men hur det kommer att se ut när det är klart är en annan femma.

Hör av mig lite senare idag.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards