Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Milla - 22 juni 2010 20:19

I fredags när det åskade så dant så försvann vårat modem,så vi har inte kunnat använt datorn till det man vill. Men idag kom det nya,så nu kan man göra det man vill igen.


Ogår kväll ville inte Mathias somna när jag ville.Så han fick somna bredvid mig istället. Omkring kl:04 vaknade jag av att det låg en varm kamin bredvid mig i sängen. Gick upp och hämtade tempen, 39,6. Inte kul.Jag hade öppning idag.Men jag åkte dit och öppnade och sen fick jag åka hem.Kommer att vara hemma imorgon med, men på torsdag jobbar jag igen. Det ärsistaarbetsdagen innan semsetern. Det ska bli så himla skänt. Ledig i 6 veckor och inget direkt inplanerat. några dagsutflykterkommer det säkert att bli. Men nu ska jag bara vara ledig.

Ringde till högskolan och kollade lite närmare när man skulle få svar om man kommit in. Det kommer ut omkring 15 juli. Jag väntar med spänning.


Kollade på Bajens match på tvsist. Vilket drömmål Linus gjorde. Det måstebli åretsmål,det kan inte bli annat.


imorgon ska jag baka mina sommarmuffins och bjuda på jobbet på torsdag. Det är muffins med vit choklad och jordgubbar. Dom är ruskigt goda och smakar sommar. Men det är inga dietmuffins precis :)


Nu ska jag kolla lite VM fotboll.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards