Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Milla - 16 augusti 2009 20:18

Skulle åka och handla till kvällsmaten. Det blev lite struligt när jag skulle ta ut barnen och tryker ner knappen på dörren med handen som jag alltid gör, men idag glömde jag att ta ur nyckeln ur tändningslåset. Precis när jag har slgit igen dörren kommer jag på att jag har glömt nyckeln. Kul? Nopp!

Det var ju inte uppe vid våran lilla ICA, för dom har ju stängt på söndagarna, utan det var vid Ekerö centrum. Men det är tur att det finns vänner som bor nära som kunde komma och hjälpa mig. Tack Ch för att du kom och hjälpte mig. Vad skulle jag ha gjort utan dig och din skruvmejsel :)


Nu ska jag ta och duscha med Linnsan. Mathias har redan somnat, bara att hoppas att han sover för natten nu, har sovit i 1 timme ca.

Av Milla - 16 augusti 2009 10:17

Så ser just nu min söndags fm ut. Idag så kommer jag inte att anstränga mig så mycket. Söndag är ju vilodagen. Skulle som sagt var vilja gå ut i skogen och leta svamp, men det får bli en dag när Jocke kan ta barnen, eller åtminstonde Mathias.


Ska börja ladda för min arbetsvecka idag. Nu börjar det ju på riktigt. Imorgon jobbar jag mellan kl:08,30-17. Ska försöka ha lite nyttig med mig till mina raster på dagarna. Jag har kommit på att jag inte kan slarva så mycket som jag gör. Det är sällan jag äter frukost när jag ska jobba, vi kan nog säga aldrig. Lunch kommer jag nu att äta kl:10,20, sen jobbar man till ca 16 varje dag, ibland längre ibland lite kortare, då är det bra om man har något bra att tugga på så att man kan stå sig resten av dagen.


Jag tror att jag ska slappa nästan hela dagen och bara åka och handla lite så att vi kan få lite imagen.


Får se om jag skriver mer sen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards