Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Milla - 4 augusti 2009 19:18

Dagen har flytit på bra, lite bran så det är ju en skön start. Idag tog vi med alla barnen och gick till en lekpark och lekte. Det var skönt att få komma bort och få göra något annat en stund.


Ikväll ska min svärmor bo kvar här och det är väl inte direkt det roligaste som finns. hon har varit här idag och tagit hand om Mathias. Hon ska ta hand om honom imorgon igen eftersom vi båda jobbar och Linn är på fritids. Idag hade dom gått till ett bad som ligger en bit härifrån. Dom gick dit och det lär ta ca 25-30 min.

Så när jag kom hem så frågade svärmor om det var okej att hon bodde kvar inatt så slapp hon åka hem och komma tidigt imorgon igen. Vad ska man säga?


Imorgon måste jag ta och baka, E på jobbet har bestämt att vi ska ha personalfika på torsdag, så alla ska baka en varsin sort som vi ska ha till fika och nu är det så att vi är 15 personal som jobbar så det kommer att bli en jävla massa fikabröd. Jag kommer inte att äta av alla sorter, det lovar jag.


Nu måste jag ta att ta hand om den lilla som pockar på uppmärksamhet.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards