Alla inlägg den 14 april 2009

Av Milla - 14 april 2009 08:59

Jobbade fört, hade gjort upp med Jocke att han skulle hämta barnen när han slutade, men när jag kom och lämnade visade det sig att det var tidig stägning idag pga personalmöte. Hade glömt det. Men det löste sig ändå rätt bra.

Jag skulle till Linda för smink/frisyr prov till bröllopet. Men jag fick flytta fram det 1 timme så det gick bra. Jag blev riktigt ompysslad. Det där skulle jag kunna göra några gånger i månaden faktiskt.

Sminknigen var det inte så stora problem med, värre var det när hon skulle försöka fästa fast nålar i håret när bak, det fanns inte så mycket hår att fästa i. Tillslut gick det, med ca 1 ton hårspray. Hon ville inte att jag skulle toppa mig innan bröllopet, så jag får snällt låta bli det :)


Hemma var det rätt så lungt, men jag fick inte så mycket sällskap. Jocke var fortfarande sliten efter svensexan, så han somnade när han nattade Mathias. Jag hoppas att vi kan umgås lite mer i morgon kväll.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards