Alla inlägg den 9 april 2009

Av Milla - 9 april 2009 22:50

Nu är det tredje gången jag försöker skriva något. Hoppas att det går den här gången.


I lördags blev jag utsatt för möhippa och jag hade inte en susning. Det blev till att spöka ut sig till en förtidig påskkäring och utföra en del saker, men det var inte att för taskiga saker. Sjunga i tunnelbanan 2 gånger, känguruboxning i Vasaparken, sjunga in en låt, sälja kondomer och godis halsband, god mat och dans. Enkanondag med trevliga människor och strålande solsken.


På söndagen bar det av till Strägnäs för möte med prästen, så nu är det avklarat. Sen på kvällen hade Mathias rätt så hög feber igen så jag ringde Bromma närakut och fick komma. Virus hosta och öron infl, så det blev penisilin. Inget dagis för honom den här veckan. Var hemma i måndags men i tisdags ställde farfar upp och i går var han med mig på jobbet. Idag hade vi ingen som behövde vara hos oss så det blev en extra ledig dag. Skönt skönt.


Nu är det mesta klart inför bröllopet, det är bara att hoppas att allt funkar och går bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards