Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Milla - 3 augusti 2009 19:58

idag var det dags att väckas av klockan igen. Mathias ville inte sova som jag ville inatt, så natten var rätt så tuff. Men det har gått förvånandsvärt bra idag ändå.

Vi hade inte så mycke med barn, fast det var rätt så skönt. När jag kom till jobbet imorse så höll jag på att svimma. Vi hade fått storstädat och då blir golven polerade, så alla skker stod mer eller mindre ihoptryckta i ett rum, så det var bara att sätta igång med att möblera ut alla sakerna. Det gick riktigt smidigt. När det var klart var det bara att börja packa upp flyttkartoner från Drottningholm och försöka fördela dom grejerna på dom olika avdelningarna. Hämta en massa möbler och köra ut dom med pirra var också det som gjordes idag. Imorgon är det bara att packa upp dom sista kartongerna med pysselsaker och en massa annat. Men när det är klart kommer det att kännas skönt.

Linn var på fritids för första gången och det hade gått superbra. Fröken som var med henne när jag kom och hämta sa att: här behövs det ingen inskolning heller, det var skönt att höra, då vet man ju att det funkar. Bara att hoppas att det fortsätter att flyta på så.


det är som vanligt, när man börjar jobba så kommer det fina vädret, det slår aldrig fel. bara att hoppas att det kommer att vara fint i helgen oxå.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards