Alla inlägg den 28 december 2008

Av Milla - 28 december 2008 11:49

Nu har det iallafall blivit lite kallare, men inte så vitt som man kanske skulle vilja. Risken finns väl att all snö kommer att komma i slutet på jan eller i feb och ligga kvar hur länge som helst. Antingen ska det vara snö nu eller så behöver den inte komma alls.


Igår tog jag med barnen och åkte till Solna för att kolla in mellandags rean, trodde att det skulle vara knökfullt med folk, men det var faktiskt ingen fara. Hittade en helt okej klänning som jag tänkte att jag skulle kunna ha på nyår, vad vi nu kommer att göra då. Det är inte riktigt bestämt ännu, vi får se. Barnen fick lite saker dom också. Men nu har jag stängt plånboken för ett tag.


Vi hade en lugn och skön kväll hemma bara familjen med en god köttbit och  potatisgratäng (vilken jag lyckades bra med denna gång).

J jobbar idag också, sen ska han jobba mån och tis kväll. Det blir rätt mycket tid som man är själv på, ibland är det skönt men inte när det blir nästan jämnt och ständigt. Men i morgon ska vi till farfar en sväng innan j börjar jobba. Då blir det väl fler julklappar till barnen.


Jag ska nog ta en sväng ut sedan, får se om det blir till någon lekpark så att barna får leka av sig lite.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards