Alla inlägg den 30 december 2008

Av Milla - 30 december 2008 17:06

på det gamla året,men det är endel kvar att göra på det gamla. Idag var vi och handlade lite mat innan vi hämtade L hos farmor. Igår kväll ringde hon för att säga gonatt och man hörde att hon var lite ledesen, ack vad mitt modershjärta gjorde ont. Hon hade ont i magen (vilket hon hade haft under hela dagen), jag frågade om jag skulle komma och hämta henne, men det ville hon inte. Idag när vi hämtade henne hade hon fortfarande lite ont men nu har det gått över. Det var inte lätt att hålla tårarna tillbaka när jag pratade med henne igår kväll, fy så jobbigt det var.


Imorgon måste VI ta och städa lite, oftast innebär vi jag, men imorgon menar jag verkligen vi. Det ser inte allt för kul ut här hemma, men hos vem gör det det som har ett barn på ca 14 mån, leksaker överallt. Men imorgon ska det bli fint, iallafall för några timmar ( hoppas jag, gärna längre).


Sen har jag ledigt i 6 dagar till sen börjar det igen.


Den 3/1 ska L och jag iallafall ha en dotter/mamma dag. Då ska vi gå på "Prinsessor på is". Tänkte att vi kunde ta och gå ut och äta lite innan och bara ha det lite mysigt innan vi ska in och frysa lite i globen. Men det ska bli kul. Det var ju några år sedan jag var på något liknade, men jag minns att jag var i V-ås och såg Disney on ice med mina kusiner när jag var mindre. Man kommer kanske att minnas endel, vad vet jag. Det ska iallafall bli kul att få ha några timmar själva Linn och jag och jag vet att hon ser fram mot det här så att det står härligt till om det.


Just nu sover Mathias så jag ska passa på att spela spel med Linn innan det blir dags för matlagning. Vet inte vad vi ska äta, men frågar jag Linn så vet jag att svaret blir pannkaka.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards