Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Milla - 19 juni 2011 21:54

Idag blev det att ligga i sängen och titta på en film. Kollade på "himelen är oskyldigt blå", den var väl så där. Inte helt fel men ingen kanonfilm heller. Men en dag som denna funkade det att se den. Har mest slappat och inte gjort något särskilt. S var kvar här från igår. Hon följde med oss hem efter personalfesten från hallen. Den var trevligt. Lite roliga lekaroch så sedan åkte vi hem. Det blev ingen sen kväll ihallen. Så S och jag satt ute och hade det trevligt.

Jocke jobbade idag så han körde idag. Linn har varit och lekt mer eller mindre hela dagen.

Imorgon går jag in på sista arbetsveckan sedan är det SEMESTER och jag lovar, jag ser fram emot den som bara den. Det jagser mindre fram emot är att jag måste ringatandläkaren imorgon. Har ju 2 tänder som gått sönder, måste få det fixat fort som attan. Den ena lagade jag ju för bara någon månad sedan, så den borde ju inte gå sönder igen, men en chilinöt hade sönder den igen. Jag ser ett stort hål i plånboken.Men men, det måste fixas.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards