Alla inlägg den 13 april 2011

Av Milla - 13 april 2011 22:10

Idag öppnade jag på jobbet. Var där 06,20, då var det redan 1 barn där och väntade.

Vi öppnar inte förrens kl:06,30, så jag var ju inte sen. Men det var trevligt med sällskap direkt. Men man kan ju undra varför man är där så tidigt, synd om barnet som måste gå upp så tidigt och sedan vara kvar ganska länge. Nu vet jag att det finns äldre syskon som går på samma skolan, då kan man ju undra varför den yngre inte kan få göra sällskap med det äldre syskonet. Jag kan förstå om det är en ensam förälder och så, men men, det är inte min huvudvärk. Det är mycket sjukt på personalfronten, så jag fick jobba över i 1½ timmeidag, men det gör inte så mycket.

Sedan var det träning, det gick ganska bra, i alla fall med tanke på att jag fortfarande inte har hämtat spärrklotet. Körde med hallklot när ja skulle spärra, men det gick det med.


Här kommer ngåra rader som jag tyckte var fina och kopierade:

 Du ligger i min famn & jag tänker att vår kärlek saknar namn. Den är bortom solen som skänker värme å liv. Den är bortom våren som skingrar molnen. Den är bortom mörkret som föder ljuset. I dig ser jag mig.

Tvä själar som flyter samman bildar en helhet. Två maskrosor som växer i rännstenen mot alla odds, starka tillsammans.

Med en grund av oändlig kärlek. En blick från dig & jag vet att det är vi 2. Ett, två vi utslocknande stjärnor som åter fått liv. <3<3<3





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards