Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Skallen inte helt med ännu

Av Milla - 6 september 2011 21:25

har nu varit på högskolan 2 tisdagar, allt bara snurrar runt i skallen. Dagen har varit ganska intressant, inte de 2 sista timmarna kanske med dom andra var det.

Men attans vad mycket det är just nu. Har inte fått in "pluggskallen" ännu. Men det kanske kommer, får hoppas det i alla fall. men idag när jag kom hem så satte jag mig och gjorde endel av alla läxor jag har just nu. Men det är en massa annat med. Har 2 tentor som ska in till den 20:de och en stor som ska in den 27 + ett grupparbete som ska redovisas den 20:de, så det finns lite att plugga. Sedan är det ju en massa sidor som ska läsas med, men jag har en hel del som jag bara kommer att skumma igenom. Väntar på en bok som jag hoppas kommer imorgonså jag kan fixa till tedxten till grupparbetet. När det är ur värden så kanske det känns lite lättare. Men jag måste börja med de 2 första tentorna med, jag hoppas att jag har fattat dom rätt. jag får skicka dom till mitt bollplank när jag har gjort det fösta grov jobbet så att jag inte är helt ute och cyklar.

Sitter just nu och kollar på fotboll, men för stunden så är det pausvila så då kollar jag runt lite här.

Imorgon är det först jobb, sedan APT och efter det träning. Vi brukar få reda på laget på tisdagarna men ikväll stod det på planket att vi inte kommer att få reda på det förrens efter träningen imorgon, så det är bara att vänta och se om man får vara med. men det hoppas jag.

 
 
Elisa

Elisa

14 september 2011 10:58

Ojoj så mycket!! lycka till.
har börjat plugga oxå ska in med 4 uppgifter till den 30:e så gäller att skaffa sig lite disciplin här, svårt att fokusera..
Kram

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 september 2013 22:46

Just nu vet jag varken ut eller in. Ska det lösa sig? Kommer det att bli annorlunda? Hur kommer känslan att bli? Finns många frågor och antagligen flera svar än vad det finns frågor. Det är ju inte bara en sak frågorna gäller utan det är många. På fl...

Av Milla - 26 juni 2013 19:03

Då var äntligen mina 3 år på Högskolan över. Idag kom svaret på den sista tentan, skolpolitik och det blev G. Det har varit många tårar, mycket med skratt, en hel del frustration och många timmar med studentlitteratur. Men nu är den tiden ett minne b...

Av Milla - 28 maj 2013 21:11

Idag var det näst sista tisdagen på högskolan. Känns helt underbart samtidigt som det känns lite tråkigt. Alltså blandade känslor som snurrar i min kropp. Jag kommer absolut inte sakan alla läxor, böcker och tentor, men jag kommer att sakna många av ...

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att f...

Av Milla - 16 mars 2013 22:04

Just nu är jag inne i en tuff period. Efter snart 3 år på distans på högskolan, håller jag på med C-uppsatsen. Vi fick välja på att skriva den själva eller skriva den 2 och 2. Jag och en kurskamrat valde att skriva den tillsammans. Vi tyckte att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards