Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Milla - 23 mars 2010 23:03

Efter jobbet var det stress,stress och stress, men det gick bra och jag hann.

Hämtade barnen, åkte till Super N och T som ställde upp som barnvakt med kort varsel. Sen tillbaka till Ekerö Cför att hitta en parkering (och det är inte det lättaste där vid 17 tiden) Skulle på en föreläsning i Erskinsalen av L. Andersson om Offensiva fritidshem. SUVERÄN föreläsning. Fick många bra exempel på hur man kan göra i vissa situationer och så. Den var helt lysande. Det höll på till 20.00 då var det dags att kuta tillbilen, åka till Hässelby, hämtabarnen, skjutsa Hem J och sedan strya bilen ut till öarna igen. Kom hem strax efter 21.

Nu sitter jag med levande ljus tända och kollar på tv samtidigt som jag skriver lite här.

Väntar på att J ska komma hem. Jag ska även ta en dusch innan jag kryper ner i sängen. Men väntar nog några min tillinnan jag gör det. Har lite svårt att varva ner efter allt som varit idag.

Imorgon blir det lite lugnare innan torsdag är full igen, sen är det en lugn fredag hoppas jag. Det är inga tider mer än att komma i tid till jobbet och det brukar jag ju vara,med marginal till och med.


T och N ( mest N) Tusen tack igen för att ni/du passade barnen.Jag antrar att J hjälpte till endel han med. Dom var jätte nöjda båda två.Tack tack. Love u all.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards