Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Milla - 9 mars 2010 21:35

Kan våren äntligen vara på väg?

Man kan ju hoppas. Det börjar bli skönare att vara ute längre stunder nu än vad det har varit.


Idag när vi kom hem från jobb, fritids och dagis villemathias spela wii medans jag gjorde kvällsmaten. Han ville spela pingis, helt otroligt vad han var duktig. han vann sin först match. Men det mesta var bara tur, men sen spelade han igen och vann någon match till. Jag tror han stod och spelade i ca 1 timme.


jag är helt slut idag. Hade en förhoppning om att jag skulle kunna åka på våran extra träning i Jakan ideag, men Jocke var nere på deras träning så jag hade ingen barnvakt. Det blir så himla sent om jag ska ha med båda. Linn går ju bra, men inte med Mathias.

Imorgon kommer jag förhoppningsvis att få mina kläder, det ska bli kul att se vad dom har valt.


Funderar på om jag ska orka med att vara duktig och gå och träna imorgon innan juniorerna. Det skulle vara otroligt skönt att komma igång. Fick höra idag att det är kö till gymet här ute som jag hade tänkt anmäla mig till så det var bara att glömma.


Nu är det snart dags för sängen. Det ska bli skönt.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards