Alla inlägg den 2 september 2009

Av Milla - 2 september 2009 22:41

....är något jag hatar. Jag tror inte jag vill ha någon bil, det är bara problem med dom. Jag fick iallafall körförbud, måste vara fixat till den 2/11, men det är ju jävligt kul att vara utan bil och bo där man bor. Vet inte hur jag ska göra nu, om vi ska fixa min bil eller om jag ska ta skodan istället. Men det lutar väl åt det andra, men den är avställd just nu, fast det är ju lätt ordnat. problemet är ju bara att det är lite fel på den också som måste ordnas innan jag kan ta den. Måste kolla om jag kan låna bil tills någon av bilarna är fixad.

Idag var det full fart på jobbet. Fick göra en sak som jag tycker är mindre trevlig. Ta hand om spyor, gillar inte alls det. Det var en elev som har förkylning astma och han åt en morot och det blev knas, så den stackarn spydde och det var jag som var där, så på med gummihandskar och ta hand om det, hua.

Det var många juniorer nere på träningen idag. Riktigt kul. Sen tränade jag själv, gick rätt så bra. Nu är det bara att ladda batterierna till imorgon för träningsmatch och hoppas på bra resultat. Nu ska jag gå och sova, men först ta en dusch.

Kram kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards