Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Milla - 7 januari 2009 22:29

Då kanske man får ledigt några dagar igen, då är det ju sportlov. Idag hade vi planeringsdag och då trodde jag att vi skulle få lite info om de som ska ta över skolan, men icke sa nicke. Har jag tur så får vi lite av den varan imorgon när våran rektor kommer till oss. Hon är bara hos oss på torsdagar, annars är hon bitr rektor på en större skola.


Hade förstaq träningen med juniorerna idag, det kom riktigt många. Dom var 14 st. Linn spelad hon också, tro det eller ej, men hon fick ihop 82 poäng på sin serie UTAN staket. Skitbra tycker jag. Snart får väl en annan se upp, annars kommer man väl att få rejält med stryk.


Skulle behöva gå och lägga mig, ska börja 07:15 imorgon, men jag vill inte göra det riktigt ännu. Men snart.


Tur att det bara är 2 dagar att jobba den här veckan, för det känns inte kul, jag vet inte hur arbetsvillig min arbetspartner är. Igår fick jag höra ett skitbra ord på såna som är lite slöa och lata, man kan kalla dom/den för "sacosäck", den tyckte jag var bra. Det känns lite som om jag kommer att jobba med en sån, men jag hoppas att jag har fel.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards