Alla inlägg den 4 september 2009

Av Milla - 4 september 2009 21:51

Har hyrt bil idag och imorgon. Inte kul, men vad gör man inte för att klara av vardagen? Nöden har ingen lag, som det heter.

Simskola idag, klippning,barnlämning och bowling imogon, då är buss uteslutet.

Kom inte försent till jobbet idag :-) Var tilloch med där innan den som skulle öppna var där. Det var väl jag och vaktmästaren som var där först.


Barnen sover och vi skulle kolla på film, men det blev först fel film, sen ringde telefon (dock ett trevligt samtal) men nu blir det kanske en annan film om Jocke får till ljudet. Annars skiter jag i det här och går och lägger mig. Det börjar kännas i kroppen efter att ha gått upp kl:05.20. Jag måste kolla om det är ok att komma 10 min försent på tisdag. Har jag tur så tar det inte så lång tid att fixa skodan så jag snart har en bil igen. Jag kommer att jubla den dagen.

Ha en fortsatt trevlig fredag, men håll tummarna att vi vinner premiären i Allsvenskan i morgon mot Agda (Sala)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards