Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Milla - 8 maj 2009 08:52

Ringde på ett annat jobb igår. Det är på en mindre skola här ute, det är inte så mycket längre att åka än vad jag åker idag. Känner rektorn där, vi hade elevrådsutbildningar förut när vi hade det tillsammans med den här skolan. Jag ska skicka in en ansöka i helgen till den skolan.

Pratade med våran rektor igår, om jag tar jobbet på Ekebyhov så kommer jag att jobba i klass 2 och på deras avdelning på fritids. Det som är bra är att man är med samma grupp hela dagen. Det är 2 st fröknar som jobbar där. Dom är bra, så det känns ju tryckt. Men jag vet ju inte om dom vill ha in mig i sin grupp, men det får man väl hoppas. Jag ska ge Marika svar så fort som möjligt.


Dom ringde från Sundby igår. Mathias får plats på förskolan där, men dom kunde inte svara helt säkert om Linn eftersom rektorn inte hade varit inne där under dagen. Dom skulle höra av sig idag om dom hade fått besked av honom. Jag hoppas att dom får det idag, för hon som ska höra av sig åker på semester och är borta nästa vecka och på fredag ska lappen vara inlämnad om jag tackar ja till platsen för Linn på Ekebyhov. Just nu är det så himla mycket. Det är fan inte lätt.


Nu måste jag börja jobba.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards