Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Milla - 17 oktober 2008 17:24

Är fortfarande kvar på jobbet. Klass 4-5 har halloween disco i matsalen och första timmen har dom för dagisbarnen, så nu har jag varit här sedan kl:9 ca och måste vara kvar 1 timme till innan jag får lämna detta ställe. Då har jag varit här i ca 10 tim. Inte så kul, men vad gör man inte för sina barn. Tur att det bara är halloween 1 gång/år.


Imorgon är det dags för match igen, då möter vi AgDa hemma. Det ska bli kul, jag hoppas att det kommer att gå lika bra som när vi mötte dom i Sala. Vi har så gått som samma lag som när vi mötte dom borta. Sen efter våran match har Åkeshov match, så det blir några timmar i hallen, det är tur att barna är vana.

Ska även spela på söndag i reservlaget, hade lite jobbigt att få ihop spelare, så S och jag ska spela där. Det ska bli kul. Man känner ju inte samma press där, men samtidigt så vill man ju få bra resultat.


Har det fortfarande jobbigt med rösten, men jag hoppas att det släpper snart, det är inte så kul att sova på soffan. Har gjort det för att inte väcka M när jag får mina host attacker.

Nu ska jag smyga och koplla hur dom har det på discot.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards