Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Milla - 10 maj 2011 18:14

Idag började den sista delkursen för detta år. Men det kommer att krävas endel arbete, men vissa saker jobbr vi i grupp med, så det känns okej.


För en tid sedan fick jag kontakt med en gamal bekant. Super kul. Många gamla galan minnen kom upp på tapeten när vi pratade. Men nu har det gått några dagar och jag har inte hört ett ljud. Tycker det är sk** tråkigt. Jag såg verkligen fram emot våra stunder när vi pratade gamla minnen. Ibland har man ju intemånga att prata dommed om man inte träffas så ofta. Nu vet jag inte omjag skaskicka ett sms eller meddelande och talaom att jag tycker att det är tråkigt. Kändeattjaginteville varadensomtogkontakthela tideneftersom denna personjobbar väldigt mycket och har oregelbundna arbetstider. Då tycket jag att det var lättate att denna person tog kontakt med mig om han/hon var sugenpålite chatt. men nu har det varit dödstystsedan jag frågade om fikat fortfarande stod kvar. Jag är bara ute efter en sak. Få prata gamla minnen och dricka en kopp kaffe eller två. Vad är problemet? Visst, jobbet tar mycket tid, men man behöver väl inte stängainsig totalt. Jag är lyckligt gift och älskar min man och mina barn. Men men, det var kul så länge det varade sa bacillen.

Nu ska sonen få mat innan vi åker och hämtar dottern. Sedan blir det till att plugga lite.

Ha det skönt i det varma vädret.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards