Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Milla - 11 juni 2009 23:05

Jaha, då kan man säga att skolan har gått i graven. Kanske inte riktigt, det är ju några veckor som fritids har öppet, men sen.....

Det var fakitiskt en helt okej dag, jag trodde det skulle vara värre, men det gick riktigt bra. Men det kommer väl när man ska lämna nycklarna och så. Vi fick iallafall en fin avslutning med bra väder och annat trevligt.


Imorgon så ska jag för vara på Drottningholm och sen ska jag vara på Ekebyhov efter lunch med mina nya kollegor. Det ska försökas planeras scheman och lite annat, ska bli intressant och se hur vi ska få ihop det. Men det kommer nog att gå bra.


Linn var ut på en cykeltur idag här hemma och det gick kanon. Men f.n va sur hon kan bli när det är lite motigt ibland och hon är trött. Det blev en sen kväll för henne igår, Jocke jobbade kväll och jag var ut med jobbet och käkade. Farmor var barnvakt. Men det som är så roligt med henne är att hon inte ger upp i första taget.


Var och fixade naglarna idag. Blev helt ok.


Nej, nu är det krama kudden dags.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards