Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Milla - 19 augusti 2008 21:58

Nu har jag varit hemma 2 dag sen lägret och jag är öm i fingrarna, kunde inte slita mig från att spela 6 serier igår. Det gick sådär. nu har resten av familjen kommit hem, skönt :), det var lite tomt men samtidigt skönt att få lite tid för sig själv. Har inte varit utan M så här länge, det kändes lite konstigt. Tror inte att jag har varit utan L så här länge heller faktiskt. Men nu lär det väl dröja tills nästa gång. Skippade träningen idag, J var tvungen att åka iväg på ett jobb i Jakan och han ringde för en stund sedan och talade om att han inte visste när han skulle komma hem, men att det troligen skulle bli sent. Kul, vi har inte setts på 4 dar:( Var ner på träningen, men tränade inte.


Ida var det nästan full rulle på jobbet. Imorgon börjar skolan på allvar, sen blir det inte mycket lugn, men det är roligare att jobba när det finns barn att jobba med.


Träningslägret var kanon. Lärde mig en del, men jag kommer nog att fortsätta med mitt spärrspel som jag har nu.


Nu vakn den lilla

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards