Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Milla - 26 juni 2008 21:41

Nu kan kvällen börja, båda barnen sover och J sitter och kollar EM fotbollen. Jag har kollat ja med, men nu ville jag ara koppla bort allt etttag och då satte jag mig vid datorn.

Imorgon bär det som sagt var av till födelsestaden över helgen, har bjudit över mammas vännina på mat men mamma vet inget ännu, troligtvis kommer hon inte att få veta det förrens det ringer på dörren.

Ska träffa en gamal kompis på lördag över en fika, det ska bli kul. Har inte träffat henne på några år.

Har inte packat färdigt ännu, men det gör jag snabbt.


Tiden går snabbt och snart är det V30,då drar vi iväg på en semester, vi är ca 50 st med barn.Det finns vissa där som jag har lite svårt för, säkert någon som har det för mig också.Men jag kladdar inte på andras killar,män eller sambos.


Nu har jag skrivit klart för idag.

Många kramar Milla


Av Milla - 26 juni 2008 10:13

Fick ett ryck igår eftermiddag/kväll att jag skulle ut och springa, har inte sprungit på ca 5 år. Det gick förvånadsvärt bra, men det känns i min arma kropp idag. Men det värsta är att det kommer troligen att kännas mer i morgon. Andra dagen är oftast värre. Det får bli en långpromenad idag.


Mamma ringde nyss, ska åka och hälsa på henne samtidigt som jag hämtar bilen imorgon. Den skulle ju ha besiktats idag, men det blir imorgon bitti istället. Jag hoppas att den går igenom. Det skulle vara skönt med en bil utan några större skavanker. Sen har jag blivit av med min pärla. Den kommer att bli reservdelsbil åt en stockrace bil.


Nu ska jag fortsätta städa och sen packa lite .

Skriver mer ikväll.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards