Alla inlägg den 6 april 2013

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att förlora? Våga eller inte våga? Frisk vågat hälften vunnit. Hade bara rört mig så hade jag chansat, men nu gör det inte det och det komplicerar det hela. Men när alla tankar och funderingar är över så har jag förhoppningsvis fattat rätt beslut. Men det återstr att se. Tur att det finns bollpank.

Idag har jag pluggat och spelat bowling, imorgon blir det innebandy och plugga. På måndag ska jag jobba med mina f.d elever igen, det ska bli kul och det ser jag fram emot. Jag vet att jag kommer att jobba med dom i några veckor och det ser jag verkligen fram emot. Dom vet inget omd et så det ska bli kul att se deras reaktion när jag kommer på måndag.

Nu ska jag avsluta mitt vnglas och sen ska jag nog kramas med kudden

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards