Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Milla - 7 februari 2013 22:10

I onsdags fick jag åka till jobbet och jobba 1½ timme, sen fick jag åka hem för att ta hand om M som hade feber. Jag åkte till jobbet för att fixa med vikarier och lite annat. När det var klart åkte jag hem. Jag hade sagt till L att jag skulle komma och hämta henne vid 14,30, men är klockan är 14,15 ringer hon och talar om att hon känner sig hängig. När vi kommer hem så har hon med feber. Har egentligen bara väntat på att den här dagen ska komma. Med tanke på hur många elever vi har haft sjuka på skolan så var det ju ingen överraskning. Nu har jag varit hemma med båda idag och båda kommer att vara hemma imorgon med. Febern är inte så hög, men den kan stiga igen, men de är båda bra förkylda och både snorar och hostar. Jag hoppas att jag kan åka och jobba på måndag. Har vissa saker som jag skulle behöva ta tag i på jobbet och det skulle jag vilja göra direkt på måndag morgon. Måste ringa chefen imorgon och kolla hur jag ska göra.


Nu sover båda barnen och jag kollar på finalen av Hells Kitchen. J jobbar så det är ganska lungt och stilla här hemma.

Imorgon ska jag ng ta ett ryck och städa lite här hemma, får se om jag bakar något gott som vi kan äta i helgen. Eller om jag tar med mig det på måndag till jobbet. Är lite sugen på att baka Key Lime Paj. Den är riktigt god och så kan man ta lite vaniljglass till den så blir den ännu godare.

På lördag ska jag spela en tävling i bowling i åkeshov, bara att hoppas att formen från när jag tränade sist sitter kvar :) Sen den 14/2 ska jag till Sollentuna och tävla. På söndag är det dags att spela innebandy korpen med laget från jobbet, Chapeten Morgan.

Nu ska jag kolla vem som vinner och njuta av att det är lungt här hemma


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards