Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Milla - 5 februari 2013 23:07

Blev ju bjuden till London av en klasskompis mamma, så i fredags drog vi iväg för att kolla London lite och shoppa.

Det var en trevlig resa. Kändes lite stressig, men det var skönt att komma iväg. Men lördagen tillbringade vi på Londdons gator med shopping och några pub besök. Vi hade en trevlig helg med mycket slitande av skosulor. Men det blev inte många timmars sömn mellan lördag och söndag och måndag. Sov väl 2½ timme på 36 timmar typ, så i går när jag kom till jobbet var jag bra sliten.

Sen hade mobilen pipit endel av sms från vabbande och sjuk personal. Jag hoppas att det börjar lätta på den frånten nu. Börjar bli ganska jobbigt. Man gör i och för sig själv för de få kronor man får extra för att vara samordnare, men jag har jobbat in dom pengarna nu så jag hoppas att resten av terminen blir lugnare.

Idag var det dags för högskolan igen. Jag såg inte fram emot det så mycket. Förra tisdagen var inte rolig, då höll jag på att somna på lektionen. Men idag var det ganska kul faktiskt. Sen fick vi tillbaka sista tentan vi hade gjort och jag räknade med att få R som det har varit nu ett tag. Men icke denna gång. Den hr gången vart det G, så nu är det bara att blicka framåt och ta tag i den sista tentan innan C-uppsatsen. Efter den så är det bara den sista lilla kvar. Men det känns som om det kommer att bli många timmars jobb med C-uppsatsen.

Min son har fått en ny idol. Nu har det varit prat om denna person i 2 dagar och det tycks inte räcka. Jag får se om det blir samma prata imorgon. Men jag gillar kommentarerna som kommer ur hans lilla underbara mun.

Min kusin har varit här och jobbat som vikarie på jobbet och det har gått smärtfritt och alla är så nöjda med hennes arbete. Då blir man stolt. Min lilla kusse :) Men imorgon åker hon hem, men hon är inbokad 1 dag nästa vecka redan, vi får väl se om det blir fler. Det är kul att ha henne här.

Nu ska jag snart ta och lägga mig så jag orkar med morgondagen.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards