Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Milla - 25 januari 2013 23:17

De sista dagarna på denna arbetsvecka har det varit sjukt många barn och personal sjuka. På bara 2 avdelningar har det varit 50 barn sjuka och 5 personal. Jag har slitit ut mina innetofflor på jobbet för att jag har sprungit fram och tillbaka i korridorerna s mycket för att få ihop personal så att det ska fungera. Det har inte varit roligt. Jag hoppas verkligen på en mycket lugnare vecka nästa vecka, annar svet jag inte vad jag tar  mig till.

Idag när jag kom hem från jobbet, s deckade jag i soffan en stund. Det var hur skönt som helst. Känner mig lite halvdan. Fryser, ont i halsen och ont i knoppen. Men jag hoppas att det är för att jag är trött och behöver vila. På söndag är det vildag. Då kommer jag att vila. Vila mycket det är precis vad jag ska göra då.

Det ska bli en lugn och skön söndag.

Imorgon är det dubbelmatch i bowlingen, sen ville en person att jag skulle ta hennes plats i B-laget på söndag, men det kommer jag inte att göra. Det kommer jag inte att palla. Jag ska vila och åter vila.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och vila.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards