Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Milla - 19 januari 2013 19:57

Har varit en vecka med full fart och mycket att göra på jobbet. Jag hoppas att det kommer att bli lugnare på jobbet snart, annars vet jag inte hur det kommer att sluta.

När jag har kommit hem efter att ha jobbat, s har jag inte orkat göra många knop.

Idag har jag spelat liga match i bowlingen. Vi mötte Elan från Hudiksvall och fick en revansch på dom. Vi vann med 16-3, så det känns bra. Ganska nöjd med mitt spel. 753 på 4 serier. Helt ok och över mitt snitt, så mycket mer kan jag inte begära. Har anmält mig till 2 stycken starter i Stockholms mästerskapet, så vi får väl se hur det kommer att gå.

Igår var jag till frisören och kostade på mig klippning, färgning och slingning. Det tog tid, hon kom på lite extra idee´r som hon ville prova. Den ena grejen funkade inte, så det gör vi kanske nästa gång. Vi får väl se. Men jag blev nöjd med resultatet och det är ju huvudsaken. Sen vad andra tycker spelar inte så stor roll. Det är ju mitt hår och sitter på min skalle :)

När jag kom hem försökte jag skriva på tentan som ska vara inlämnad imorgon kl 23,59, men jag har kört fast. Jag har tappat all motivation och lust. Vet inte om jag kommer att greja den här tentan. Imorgon blir det till att sitta mer eller mindre hela dagen. Det var lite svårt att försöka koncentrera sig när jag var själv hemma med "Börje". Han snackade hela tiden oavbrutet :)

Men men, något mer ska jag väl kunna få ihop. Jag har skrivit 1½ sidda och det ska vara mellan 2-4 sidor. EN del av den här tentan har vi redan klarat av, den gjorde vi på högskolan, så det känns ju bra. Nu är det "bara" tentan som ska in imorgon,, 1 till sen c-uppsatsen och sista avslutande tentan. När allt är klart så kommer jag att jubla och dansa hela natten. Har sparat skumpa så då blir det till att korka upp!!!!! OM jag ser fram emot det? Det kan jag lova att jag gör.

Nu ska jag fortsätta slappa i soffan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards