Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Milla - 13 januari 2013 21:06

Första veckan efter julledgheten är avklarad, med allt vad det innebär.

Det var en liten tuff start på veckan, så det är bara att hoppas att det kommer att lugna ner sig. Många borta i personalgruppen och lite dålig kommunikation mellan vissa ledningar på inblande skolor. Men imorgon ska det nog vara lite bättre. Bara att hålla tummarna.

Men vi kommer att vara några tuffa veckor vi har att tampas med, men det är bara att göra det bästa av situationen.


Igår så spelade vi match mot Stånga från Gotland. Vi lyckades ta en välbehövlig seger. Nu är det bara att strida vidare och hoppas vi kan vinna några flera matcher än vad vi gjorde innan juluppehållet.


Idag har jag pluggat och städat lite. Kommer att vara hemma själv med barnen på kvällarna den här veckan. Men det är ganska bra. Har en tenta som ska skickas in på söndag och som vanligt har jag inte börjat ännu. Bara att bia i det sura äpplet och ta tag i det imorgon. Det som är positivt är att när jag är själv på kvällarna kan jag skriva och behöver inte vara så social när barnen väl har somnat.

Hoppas på en bra vecka och lite glada händelser.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards