Alla inlägg den 11 november 2012

Av Milla - 11 november 2012 12:28

Just nu är det mycket som snurrar i min skalle. Många tankar och funderingar. Vissa saker rör mig vissa inte.

Jag önskar att jag bara kunde skaka på skallen så att de flersta funderingarna fick svar och försvann. Att man blev helt blank i skallen och kunde starta på ruta 1 igen. Men det kommer nog inte att bli så. Måste nog vänta tills tankarna, funderingarna har fått sina svar. Tids nog så.


Helgen har varit bra. Många glada skratt har det blivit, vilket jag är tacksam för. Den senaste tiden har det kanske varit lite för dåligt av den varan. Men det är kanske dags för en vändning nu. Eller så får man ta vara på de glada stunder man har och får. Men den här var en helg som jag kommer att ha många glada minnen åt och det känns bra. Stoppar den i minnet och tar fram den när något känns jobbigt.


Har fått tillbaka kontakten med min "stora, lillebror" och det känns toppen. Vi har inte haft så bra kontakt under flera år, men nu har vi det. Jag är sä glad för det och han är en av anledningarna att den här helgen har varit bra. Snart så kommer jag att ha honom närmare i min närhet och det känns ännu bättre. Jag har saknat honom. Han betyder väldigt mycket för mig. Sen har jag pratat mycket i telefon med en annan gammal vän och det känns också bra.

Nu ska jag ta och städa sonens rum innan jag åker till hallen och spelar en tävling. Måste ta tag i städningen, så det ser bra ut.

ha det så bra alla vänner.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards