Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Milla - 23 juli 2012 20:19

Om jag skulle ta tag i det är och försöka blogga mer regelbundet. Vet inte, men kan ju ge det en chans. Just känner jag att jag skulle behöva få ur mig vissa saker. Om det är rätt forum att göra det här heller inte, det vet jag inte.

Just nu har jag semester, men känns som om jag skulle ha kunnat jobba istället. Det här vädret gör ju inte att man laddar batterierna till kommade jobbår. Men men det är lika för alla.


Fick rest på min sista tenta, men jag har försökt fixa till det och skickat in den på nytt, så nu är det bara att vänta igen. Hon var väldigt petig läraren vi hade, men jag hoppas att den blir godkänd nu.


Halvsitter i soffan och kollar fotboll just nu, men det går inte så bra för laget jag håller på, så jag skulle lika gärna kunna läsa en bra bok istället, men jag mste ju kolla matchen, det är ju långt kvar. Än kan det hända saker.


Har haft en trevlig chattstund på Fb med en vän från Norr. Kul, att vi har kontakt.


Nu ska jag kolla och se hur fotbollen slutar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards