Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Känns okej

Av Milla - 13 februari 2012 23:00

Jaha, tillbaka hit igen. Fortsätta eller inte. Ingen aning. Känns sådär, men jag gör ett nytt försök. Inte för att så mnga läser, men ibland är det skönt att bara skriva av sig. Det var ju därför jag startade den.

I helgen spelade jag två tävlingar i Stm. Det gick ganska bra. Är väl nöjd. Hade kanske kunna gjort lite mer, men men i det stora hela var det bra. Så jag ska inte klaga.

Ska spela en mix tävling sen med CN, det ska bli kul. Var ett tag sedan jag spelade den tävlingen.

Har jäkligt ont i ryggen, det är något som har låst sig i svanken. Kan få så ibland, men det brukar släppa efter några dagar, så jag hoppas att det gör det den här gången med.

Plugg, plugg och åter plugg. det är så mina dagar ser ut just nu.

Imorgon är det dags att åka dit igen. Sen ska tentan in om 2 veckor, så det är väl bara att börja ta tag i den. Ska kolla med läraren om jag kan skriva om det jag har täkt, då kan man mjukstarta med den redan nu, så att min handledare har lite tid att hjälpa mig.

Skulle vilja hitta på något kul någon kväll. Gå ut med underbara L från klassen och ta någon öl och bara snacka en massa tok och garva. Det skulle jag verkligen behöva nu känner jag.

Lite nytt, tänka på annat. Men jag vet itne när vi ska få till det bara.

Nej ta en dusch och sen hoppa ner i sängen.


 
 
Ingen bild

Elisa

17 februari 2012 22:41

Hej Milla
Plugg plugg plugg känns igen, du jobbar på BRA som attan.
Tagit en paus ifrån FB.
Tungt just nu..kommer tillbaka längre fram
*Kramar*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 september 2013 22:46

Just nu vet jag varken ut eller in. Ska det lösa sig? Kommer det att bli annorlunda? Hur kommer känslan att bli? Finns många frågor och antagligen flera svar än vad det finns frågor. Det är ju inte bara en sak frågorna gäller utan det är många. På fl...

Av Milla - 26 juni 2013 19:03

Då var äntligen mina 3 år på Högskolan över. Idag kom svaret på den sista tentan, skolpolitik och det blev G. Det har varit många tårar, mycket med skratt, en hel del frustration och många timmar med studentlitteratur. Men nu är den tiden ett minne b...

Av Milla - 28 maj 2013 21:11

Idag var det näst sista tisdagen på högskolan. Känns helt underbart samtidigt som det känns lite tråkigt. Alltså blandade känslor som snurrar i min kropp. Jag kommer absolut inte sakan alla läxor, böcker och tentor, men jag kommer att sakna många av ...

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att f...

Av Milla - 16 mars 2013 22:04

Just nu är jag inne i en tuff period. Efter snart 3 år på distans på högskolan, håller jag på med C-uppsatsen. Vi fick välja på att skriva den själva eller skriva den 2 och 2. Jag och en kurskamrat valde att skriva den tillsammans. Vi tyckte att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards