Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Milla - 24 januari 2012 15:09

Nu var det väldigt väldigt länge sedan jag skrev här. Varför? Ja, det kan man ju undra. Dels har det varit mycketmed skolan och dels så har jag helt enkelt inte haft någon lust.

Jag har haft väldigt mycket pluggande att stå i. Jag har precis skickat in min B-uppsats och den var ingen lek. 12 sidor bara text. Men nu är det gjort, så jag hoppas att det kommer att vara lite lugnare nu ett tag framöver.

Började en ny delkurs idag, men jag blev tvungen att åka hem. Kände mig inte helt 100. Frös, och lite yr i skallen. Jag tror att det beror på att jag har varit stressad över de sista delkurserna, sedan har jag haft en förkylning jag har gått och dragit på i ca 2 månader. Ska vara hemma från jobbet imorgon och beställa tid på vårdcentralen så de får ta lite prover så att jag piggar på mig igen. Dethar inte varit så kul att gå och vara förkyld så länge som jag har varit.

Ska strax åka och hämta barnen från fritids och dagis. Sedan blir det mjukisbrallor och varma kläder resten av dagen.

Kolla på tv och krympa in under filten. L vill baka cupcakes, så det kan hon få göra. Den lilla kommer att vilja spela wii, så jag kan läsa lite i min bok, boken om Zlatan och bara ligga på soffan och ta det lugnt.

Så liten uppdatering, men inte mycket.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards