Alla inlägg den 4 december 2011

Av Milla - 4 december 2011 16:45

Idag har jag gjort det sista som behövdes på min sista tenta innan jul. Ska skicka in den ikväll, men jag är klar. Sedan har jag plockat lite här hemma som vanligt och kört en tvättmaskin. Nu sitter jag i soffan och har lite ljus tändaoch bara myser. Sen har jag varit väldigt aktiv på kurswebben, men nu känns det som om jag har gjort mitt där med för den här delkursen.

Igår spelade vi ligamatch mot AIK, vi låg under hela tiden men i sista serien vände vi och tog en 5-0:a så vi vann med 11-9. Det var grymt skönt. Nu är det julvila, men jag ska spela 2 tävlingar till innan det blir vila för min del. Imorgon ska jag spela i Högdalen och på lördag i Vårby. Så det är bara att hoppas att formen håller i sig. Spelade 816 igår på 4 serier, så det är jag väldigt nöjd med. Det var jag näst bäst på :)

Det här helgen har susat förbi hur snabbt som helst. Imorgon är det tillbaka till alvaret igen. Har ju varit hemma 3 dagar från jobbet för att jag inte haft någon röst, men nu är det mycket bättre. Hostar lite fortfarande, men det är okej.

Linn har idag varit och åkt skridskor med o, så hon kommer antagligen att vara helt slut när hon kommer hem. Skönt. Bad och sedan isäng för hennes del. Del lilla ska bada han med, men det brukar vara lite bökigare, men när han väl är i badet vill han aldrig gå upp istället. Men men.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och en vaniljsaffransbulle tror jag och bara mysa med Mathias.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards