Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Milla - 25 oktober 2011 23:07

Idag var jag tillbaka på Högskolan och sista mattepasset innan salskrivningen. Om jag blev klokare? Nja, kan nog inte påstå det. Det jag lärde mig idag var typ att vika pappersbåt, vika ångbåt och visa hur man gör en smällare av papper. Känns som om det är värt att förlora en massa pengar varje månad för att lära sig. Hmm......

Jaja, kanske kan vara kul att visa ungarna på jobbet. Men inget jag kommer att göra varje dag antagligen. Men nu är den här delkursen snart slut och jag lovar, jag kommer att jubla. Sen är det bara att hålla tummarna för att jag får minst G så jag slipper om tenta. Det kommer inte att vara kul, särskilt inte när jag fick höra att det oftast sker på lördagar. Antagligen när man har liga match och jag kommer inte skita i den bara för att skriva en matte tenta, nej nej. Så nu blir det till att damma av matteskallen så att jag klarar det på första försöket. Nog om matte nu

Annars har det inte hänt så mycket, imorgon back to basic igen. Men onsdagarna är helt ok. Ska på träning efter jobbet, då får jag lite annat att tänka på. Sen på torsdag efter jobbet ska jag till ett gym och få lite info, blev uppringd igår. kanske dags att försöka ta tag i lite bättre träningförutom bowlingen, men jag vet inte när jag ska hinna bara. det som är bra med det här stället är att det ligger vid färjan och att dom öppnar väldigt tidigt på mornarna. Då skulle man kunna åka dit innan jobbet och köra lite när manhar lämnat barnenpå dagis. Menjag måste veta om domhar studerande rabatt, annars har jag inte råd. Vi får ju en lite peng från jobbet för friskvård, menjag måste höra lite mer. Det kan bli intressant. Återkommer om det lite senare när jag vet mera.

Nu tror jag att det är dags för lilla mig att lägga mig på spikmattan en stund innan jag ska sluta mina grön/bruna för natten.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards