Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Milla - 24 oktober 2011 22:23

Har haft mamma här på besök 1 vecka. Eller faktiskt lite mer än 1 vecka. Det har gått förvånandsvärt bra denna gång. Ingen gång som vi blev osams, vilket brukar ske. Det har varit riktigt trevligt faktiskt. Nu är det snyggt och städat, inplockat för vintern och krattat på gräsmattan (Hur länge det nu varar när det är fullt med löv kvar på träden)

Hon vet fortfarande inte om den nya tatueringen och det behöver hon inte veta ännu. Kanske därför vi klarade oss från dispyter ;)

Det har inte hänt så mycket den här veckan. Spelade match förra lördagen, den vann vi och spelade match nu i lördags och den vann vi med. Skönt med segrar, alltid roligare att vinna än att förlora. Förstår inte varför ;)

Imorgon är det bara 1 vecka kvar till min stora fasa. Salstenta i matte. Kan bara sluta på ett sätt, OMTENTA. Men jag har försökt intela mig själv att det inte är så farligt. Då vet jag ju åtminnstonde hur det går till och jag vet på ett ungefär vad som ska hända och ske och hur den ser ut. Jag får försöka tänka positivt.

Men jag kommer ju inte att ehöva ha alla rätt, så det är ju skönt. Men idag kom min handledare och pratade med mig, så vi ska försöka få till lite tid på torsdag då hon "förhör" mig och kollar vad jag kan och sedan förklarar det jag inte vet. Så det känns bra.Men jag kommer väl att glömma allt tills nästa tisdag.

Nu ska jag ta och slappa lite innan jag kryper ner i sängen och kramar kudden.

Ha det så bra och må så gott.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards