Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Milla - 11 oktober 2011 20:15

Just nu finns det många "skulle behöva" i mitt liv. 1)Plugga 2)Städa 3)Tvätta 4) Träna 5) Äta mer nyttigt 6) Beställa tid hos tandläkaren ja, listan kan göras lång. Men just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och kollar på fotboll Sverige - Holland. Jag HAR gjort mig förtjänt av det idag. Haft diagnostiskt prov i matte på högskolan idag och det var inte igår man gjorde ett matteprov kan jag lova. Men imorgon så måste jag försöka plugga. Jag kanske öppnar en bok en stund efter fotbollen eller om Sverige ligger under mycket och inte har en chans. Men barnen sover och jag slipper vara social för en stund, så det tänker jag ta tillvara på.

Den här delkursen nu är ju i matematikens anda och det har aldrig varit mitt stora intresse eller passat mig bra. Kan bara skylla på läraren jag hade i 7:an-9:an.  Men föreläsaren vi hade idag förklarade så att jag förstod väldigt bra. Man skulle ha haft honom istället, både när jag gick i skolan och på denna delkurs. Men nej, vi får en nu på kursen som pratar "knackig" svenska och inte är så rolig och kan inte förklara så man förstår. Men tur man har bra kurskamrater, vi får hjälpa varandra.


Igår pratade jag med L. Tyvärr så skulle hon inte vara hemma det datumena jag åker till Sala nästa gång, men hon ville att jag skulle höra av mig nästa gång jag kommer så vi får hoppas att det passar då istället. Ska ju dit i Jan och spela bowling.

Nu ska jag kolla lite på fotboll och äta lite chips :) det har jag gjort mig förtjänt av.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards