Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Milla - 9 oktober 2011 22:16

I fredags åkte J till Gotland för att spela bowling och golf. Så det var jag och barnen denna helg. S kom och höll mig sällskap i fredags. I lördags morse åt vi frukost tillsammans innan vi åkte och lämnade barnen hos farfar. Sedan till hallen för att spela hemma mot Hammarby. denna gång så drog vi det längsta strået och vann med 10-9 haha. Sedan hämta barnen och äta lite mat. Sedan kollade vi på tv, tände en massa ljus och hade det lite mysigt. Sedan idag så var det först hallen och då fick jag en påsa med svamp av gulliga M i laget. Efter att vi tittat på första matchen åkte vi till Sumpan/Bromma och Moch L fick leka av sig lite på leklandet där medans jag satt vid ett bord och gjorde så lite som möjligt sedan in i bilen och ut till öarna igen för att få i oss lite mat och sedan till Ekerö centrum för att gå och se bilar 2. Hem och göra lite middag och slappa i soffan innan J kom hem.

Nu är han hemma igen.

Sumering av helgen: Glad för vinsten, nöjd med mitt egna spel, ganska skönt att sitta själv med levande ljus igår när barnen somnat, lite tomt i sängen igår när jag skulle somna, glad att maken kommit hem.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards