Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Milla - 3 oktober 2011 22:41

Skickade idag iväg ett meddelande till en person jag aldrig träffat, men har skickat 2 meddelanden tidigare till. En person som verkar vara helt underbar och som går igenom något fruktansvärt, både jobbigt psykiskt och fysiskt. Personen var den person som delade sitt liv med min vän som omkom i en tragisk olycka för ett tag sedan. Eftersom jag inte klarade av att ta mig till begravningen utan hade en egen minnesstund här hemma, så ville jag överlämna något till henne. Jag sickade ett meddelande till henne idag och hörde om det varokej att jag hade något som jag ville att hon skulle ha/få. Jag hade fått ett svar nu ikväll när jag kom hem från att ha varit och spelat korpen. Jag fick mer än gärna komma hem till henne och lilla N, så jag kunde få träffa dem båda. Eller så fick jag skicka den om jag tyckte det var bättre. Jag kan säga att jag tvekar inte att åka hem till L och N för att få träffa dem båda. Nu måste jag bara kolla i almenackan så att jag kan få till det. Vill kolla så att det passar för L att jag kommer då. Det ska bli enormt trevligt att besöka dem, jag ser fram emot det.

Men jag måste vänta i minst 2 veckor så jag hinner få det jag ska ge henne.

Ikväll kommer jagatt somna varm i hjärtat och med ett leende på läpparna.

  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards