Alla inlägg den 13 september 2011

Av Milla - 13 september 2011 10:26

Har varit hemma från jobbet nu sedan i torsdags. Gick till läkaren, men de såg bara att jag var röd i näsan och i örat. Har varit lite snurrig och så. Sen i söndags fick jag feber och då var det bara att vara hemma. Men imorgon ska jag gå till jobbet igen. Det ska bli skönt. Lite tråkigt med föräldramöte bara. Det brukar kunna dra ut på tiden, men jag hoppas att det går fort :)

Sov väldigt länge igår morse, så när det var dags att gå och sova kunde jag inte somna alls. Kollade på tennis, finalen i US Open. Det var bra match, men sen när den var slut kunde jag fortfarande inte somna så då kollade jag på Amerikansk fotboll, somnade gjorde jag kanske kl:05,00, men jag sov inte så länge idag, så jag hoppas nu att jag kan somna ikväll så jag orkar upp till jobbet imorgon.


Jag lämnade in min telefon på lagning för ca 2 v sedan och nu ska den vara fixad och på väg till butiken igen. Jag vill ha den nu. Den jag har nu är det inga fel på, men jag vill ha min vanliga.


Har pluggat endel nu när jag har varit hemma. Ska snart fortsätta göra det, men först ska jag ut med snabeldragare.


Ha en bra dag, alla!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards